Ett G säger allt

Hej!

Nu har jag jobbat i två veckor och det går bra. I början var det ganska jobbigt men nu har jag börjat få in rutiner och lärt mig vad jag ska göra och så så känns det mycket bättre. Äntligen helg, långhelg t.o.m.

Fick reda på tentaresultat idag. Har varit sjukt nervös för att jag vet att jag missat en fråga men det räcker med 3/4 för att bli godkänd. När jag såg ett G bredvid min kodsiffra hoppade jag av glädje. Detta var det bästa som kunde hända just nu. Jag är härmed ett steg närmare en tandläkarexamen vilket känns jävligt nice. Längtar!

Om en vecka drygt blir jag 22 (fortfarande rätt ung ^^) och då får jag finbesök från både skellefteå och Malmö. Längtar otroligt mycket efter de båda.

Kommentarer
Postat av: carroe

Grattis till ditt G :D Bra jobbat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback