min dag + filmtips!!!

Tjooo!

Idag har vi varit på kliniken en kortis och sett en undersökning. Vi skulle egentligen se två men våran andra patient hade försovit sig och kom inte. 

Har varit och handlat på Lidl. Man kan faktiskt göra en del fynd där upptäckte jag. Glömde såklart att köpa lök som jag behöver idag. Ska laga spagetti med köttfärsås tänkte jag. Får lov att gå till Ica. 

Igår såg jag "Shutter Island" eftersom jag kom ihåg att Manda tyckte den var bra. Jag gillade den också, även om jag har hört folk säga att den är dålig. Den rekommenderas. Har även sett "The ugly truth" här om dagen. Även den var bra. Gerard Butler är (som jag har sagt tidigare) en härlig man att vila ögonen på och i allmänhet var det en väldigt lättsam romantisk komedi precis i min smak.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback