kocken

Nu när jag ändå är igång kommer ett till inlägg.

Idag har jag lagat mat två gånger! OMG tänker ni, och det gör jag med. Vi var lediga idag så jag tänkte passa på att laga massa matlådor så att jag slipper det sen. Först gick jag till affären och handlade lite ingredienser och sedan började jag laga korvstroganoff. Den blev inte så god som jag tänkt mig men med god vilja går den i. Haha. Lite senare lagade jag en paj med lök, broccoli, tomater och salami. Den blev sjukt god. Otroligt eftersom jag typ improviserade och allt kändes helt fel.


Den fick t.o.m. vara med på bild.


Kommentarer
Postat av: carroe

Ja, det var verkligen goda tider. Jag har sällan haft så roligt i skolan. Hoppas det går bra för dig där nere. Be the best!



Tack, jag ska göra mitt bästa att bli frisk :)

Postat av: Elsa

Jag har också lagat mat. Improviserade köttbullar. Närmastgrannen förstod inte vad jag höll på med. Inte jag heller. De smakade inte så mkt. Tråkigt.

2010-09-02 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback