hoppashoppas

Efter att ha irrat omkring i Malmö (lite lätt vilsen) köpte jag en cykelpump och en ny slang (lagningsgrejerna var slut och kostade för övrigt lika mycket som en ny slang) och gick hem. Testade att bara pumpa cykeln eftersom att jag kom på att ventilen har varit lite konstig på bakdäcket. Nu ska vi inte hoppa över ån eller vad fan man säger men jag tror att det inte alls är punka utan att ventilen bara hade skruvats upp och luften gått ur. Ska ner och kolla om luften fortfarande är kvar snart. 

Ikväll händer nog ingenting alls tror jag. Alla verkar trötta och bara vilja ta det lugnt och jag måste säga att det inte känns helt fel.

Finbesök får jag redan om tre veckor! Längtar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback