Elias

Fall nr 2: Elias är vi i full gång med nu. Sjukt roligt och spännande må jag säga, trots att det känns lite överväldigande. Hur mycket ska jag egentligen veta efter denna vecka? Så länge jag kan svara på vad som kan ha hänt i Elias kropp när han fick ett hårt slag framför vänster öra borde jag ha lärt mig tillräckligt. Man kan aldrig lära sig för mycket men någon form av begränsning måste finnas, som vår tutor sa. Hoppas på en givnde dag imorgon med gruppen.

Imorse vaknade jag och såg ut som en av orcherna i Sagan om ringen. Det var inte en rolig upplevelse och inget jag vill vara med om igen. Vartefter dagen gick såg jag mer och mer ut som en avatar. Bättre tänkte jag men föredrar att se ut som jag brukar. Jag vill inte vara någon annan än mig själv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback