Cykelpunka

Vi förfestade hos Albin i fredags och när vi skulle cykla till festen var cykelhjulet platt igen. Bra timing hjulet! Verkligen. Idag när jag skulle till F&S för att köra ett jympapass tänkte jag testa om det gick att bara pumpa igen som senast. Det gjorde det inte. Jag fick gå till träningen (nu är det dags att komma igång igen) medan cykeln stod kvar utanför huset. Chillade lite och åt lunch men bestämde mig sedan för att göra ett tappert försök att fixa cykeln. Tro det eller ej, men med pappas assistans på telefon och lite pillande, lyckades jag fixa cykeln och nu funkar det normalt igen. Otroligt. Även växlarna funkar.


Visar stolt upp mina svarta fingrar


Kommentarer
Postat av: Marie

Ootroligt, bra jobbat! Det skulle inte jag klara.

Envishet vinner.

2010-09-12 @ 21:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback