Anna Tomi

Friskis och svettiskort har köpts så till helgen ska jag köra igång. Genom skolan fick jag extrapris på kortet.

Idag fick vi en kort anatomi-info om vilka böcker som finns och vart vi kan låna skallar. Informationen fick vi av en av intervjuarna jag hade för att komma in på skolan. Tycker det är så skönt att kunna fokusera på huvudets- och framförallt käkens och tändernas anatomi istället för att försöka mata in (och komma ihåg) hela kroppens. Fick föresten en anatomisk bildordbok på posten som min snälla far har skickat! Den kommer att komma till nytta. 

Imorgon är det finsittning och vi blir officiellt K1:or. Min grupp ska träffas hos Albin och förfesta. Jag har verkligen hamnat i en hur bra grupp som helst. Vi har blivit som en liten familj som vi brukar säga. Nu återstår bara att välja klänning inför kvällen.

Kommentarer
Postat av: LO

Låter som du har det kanoners nere i skåneland:) Längtar tills jag kan komma och hälsa på dig! PUSS

2010-09-10 @ 08:24:41
Postat av: Miss Jenny

oj det låter ju som ett bra mkt bättre upplägg :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback