Kallt, snö och bad

Nu ligger det snö på marken även i Malmö :) Dags att börja använda vinterjackan.

Har bara fotografering i skolan idag men ändå är jag uppe. Gissa varför? Började tvätt kl 6 imorse. Prrr. Gick dock och la mig efter jag slängt i första tvätten.

Igår var vi iväg ett gäng till kallbadhuset igen. Havet var sjukt mycket kallare igår än då när vi var där i oktober. Iskaaaahallt. Skönt ändå. Senare på kvällen var Anna, Hanna och Karin här och spelade Brain storm. Många skratt blev det :) 

Kommentarer
Postat av: Elsa

Har jag insett rätt? Det handlar inte om att ni fotar porträtt eller motsvarande skolkatalogen när ni har fotografering..

2010-11-26 @ 19:10:17
Postat av: jonna

hej. Ja det är jättekul, just nu jobbar jag för kummumen och hjälper lite tjejer där, men ska starta eget sen ! : ) Om man hyr en PT på ett gym så kostar det 500 kr för en PT-timme, jag kommer la ligga på 350-400 kr när jag startar eget sen ! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback