What to do?

Kollade just mailen och hittade där ett meddelande från polisrekryteringen. Utan några som helst förhoppningar loggade jag in på min sida hos polisen för att läsa meddelandet. Där ligger den - min kallelse till fystesterna. Bara ett problem. Dagen då testerna är har jag en obligatorisk redovisning i Uppsala. Eller egentligen ska jag inte redovisa förrän dagen därpå men det är fortfarande så att man måste kolla på sina kursares redvisningar. Så, antingen hoppar jag över redovisningarna och går på de nästa år eller så hoppar jag över att gå på polisens fystester (är inte så sugen på det). Kan alltid prata med vår lärare men han är inte den som kollar mellan fingrarna. Det ska även tilläggas att fystesterna äger rum i Umeå. Umeå.....


Kommentarer
Postat av: LOOOOO

UMEÅ <3! Vilket datum?=)

2010-05-04 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback