too much...

Jag har för mycket i huvudet just nu. Har just gett upp två labrapporter som jag skrev. De får duga nu lite sådär halvfärdiga, jag bara klarar inte mer just nu. På fredag ska jag ha muntlig redovisning om translationen och jag harknappt hunnit träna alls. Kommer dö av nervositet. Imorgon hinner jag inte öva heller eftersom jag är i Umeå hela dagen. Ska ta med mig papperna i alla fall och öva om jag får tid över.

Är nervös över imorgon också. Inte bara över testerna utan hela processen att ta sig dit och tillbaka. Ska packa nu. Kommer inte hem förrän på fredag eftersom jag åker direkt till Uppsala imorgon kväll och sover hos Hong. 

Jag vill bara ha fredag den 4 juni kl 14.00 NU! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback