Sommar!

Sista måndagen innan skolan slutar för sommaren. På fredag är det tenta. Jag har knappt öppnat boken än. Ska börja ikväll! Är underbart väder ute och jag har i alla fall spenderat drygt en timme ute i solstolen. Även en timme på gymmet. Allt för att undvika boken som ligger där och gapar i vardagsrummet.

På fredag (4/6) spelar The Federales på "Sommar!" som har premiärhelg. Klubben ligger i Trädgårdens gamla lokaler på kungsholmen (Fleminggatan 2). Alla som har möjlighet att komma borde göra det för jag tror att det kommer bli awesome. The Federales spelar kl 21.30 men klubben öppnar redan 19.00 och det är gratis inträde innan 21. Sprid ordet vidare!

Lånade deras bild från facebook.


Kommentarer
Postat av: carroe

Själv har jag storstädat heeela lägenheten istället för att plugga. Städat bakom spisen, under kylskåpet, bakom soffan, dammsugit undersidan av mattorna you name it. Allt för att slippa! :D

Postat av: Ida

Det är helt hopplöst! Så tråkigt att plugga ju 8-)

2010-05-31 @ 20:02:33
Postat av: elsa

Nu har jag spritt info till klassisarna!! Och Carroe, det låter som att du behöver komma och hälsa på hos mig; ingen städar här.

2010-06-01 @ 20:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback