Rubrik

Jag är sämst på att blogga känner jag. Förlåt mina 7 läsare :P haha. Mobbad. Biobollen förra helgen. Hade så underbart kul!! Jättetrevliga människor, brännboll, fest och sittning och ännu mer fest. Dåligt med bilder dock. Hade för kul för att ta kort hela tiden. Har en i min fina blåa brännbollsoutfit. Mitt lag var varannan vatten. jag var vatten som drack öl. mehe.




Meeeh, det där är inte öl ju, tänker ni nu. Nej, det är det inte. Det var min återställare eftersom det var fest dagen innan också. Berocca is the shit.


Denna vecka väntar jag med spänning på brev från KI. När ska det komma?

Träningen går frammåt. Jympat, sprungit 5km och simmat 1km idag. Sprang vårrusetbanan med mor. Vi sprang den på 26 min och 50 sek. Bra bra. Är redo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback