Destination: Malmö

Snabb uppdatering bara:

Tar tåget mot Malmö om två timmar och är framme 06,30 imorgon. Värsta mardrömmen är att tåget är sent men det är inte mycket jag kan styra över.

För er som undrar ska jag göra två prov, ett praktiskt och ett problemtest, för att komma in på tandläkarutbildningen där. Ska bli spännande att se hur det går. En kompis var där igår och gjorde proven. Hon sa att de var ganska svåra så jag är förberedd på det värsta ;) 

Nu måste jag hoppa in i duschen och packa.

Ha det bra, Kram 

Kommentarer
Postat av: LO

Jo, jag vill också åka med er!<3 Jag ska kolla med chefen om de går att jag tar ledigt, om jag nu får jobbet dvs :P Men jag ska definitvt höra av mig när jag vet:)

2010-05-07 @ 20:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback