Sommarjobb

I måndags var jag på jobbintervju och idag fick jag ett mail där det stod att jag var erbjuden sommarvikariat i åtta veckor. Det är jobb inom hemtjänsten. Verkar vara mycket bättre än servicehuset jag jobbade på för två sommrar sedan. Då var det väldigt mycket slit. Hoppas detta är bättre i alla fall. Viktigast av allt är att jag kommer tjäna ihop lite pengar och få ännu mer arbetserfarenhet. Åtta veckor är ändå bara åtta veckor om det nu är jobbigt men om jag trivs och vill fortsätta kan jag säkert få helgjobb i framtiden. Vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Loo

När börjar du jobba? Tänkte inför london trippen=)

2010-03-18 @ 21:09:14
Postat av: Ida

Jag börjar jobba vecka 25. Det är inte förrän 21 juni så vi kan åka innan det tycker jag :) Kanske någon gång under vecka 23?

Postat av: Loo

Jag ska kanske till västervik den 18juni, så om vi kom hem kanske den 17e? Vore perfekt. Jättepeppad på resan, fast har väldigt lite pengar så jag måste såklart kolla över ekonomin, försöker spara så gott det går ;D

2010-03-21 @ 10:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback