Jag behöver också klaga

Blir så trött och arg! Är en fittgubbe (ursäkta mitt språk men finns inget bättre ord) på jobbet som tycker om att klaga på vikarier. Han har haft detta jobb i alldeles för många år och antagligen kommer han att vara kvar alldeles för många år till. Hade lust att fråga om han minns sin första dag någonsin inom hemtjänsten men det gör han säkert ändå inte. Han sitter där och flinar (tänk er fulaste killen) och påstår att vi bara skulle ha skitit i att gå till vissa o.s.v. In my ass. Vi gör så gott vi kan och det är knappast vårat fel om det är lagt för mycket jobb på oss och om det dessutom inte finns någon att fråga om hjälp. Nej, om vi nu är så hemska och dåliga, varför gör du inte bara jobbet själv fittgubbe?

Kommentarer
Postat av: carroe

Hatar såna där jävla idioter jag!

Postat av: Miss Jenny

åhhh, sånt blir man sjukt less på! Kan han lixom sluta lacka? Palla folk som lessnat på sitt jobb. De vill man ju bara skjuta :P

2010-06-26 @ 21:47:28
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Miss Jenny

sv: tack!



hahaha jag förstår det!!

2010-06-26 @ 22:30:04
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback