Fredags med mitt hjärta

Kvällen började med tacos hos Elsa. Det blev modern dans till elorgel och lite öl och cider!



Vi tog oss till Tabazco där vi blev serverade av EMD Mattias släkting.



Blev även bjudna på en varsin öl för att vi är så snygga (säger vi)



Få se en sexy pose sa random kille



Min framtida man (som är australiensare) valde den perfekta ölen för mig. Perfect match! Han såg att det "bara" var 4,7% alkohol och påstod att jag aldrig skulle bli full. Därför tyckte jag att jag skulle få den lite billigare men istället fick jag ett whiskeyglas på köpet. Det står nu som en trofé på mitt skrivbord!

What a night.

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: åhhh okej :D hihi jag har faktiskt lessnat på de flesta piercingarna... men kan va snyggt på vissa ibland :D hihi tatueringar är jag bra kräsen på! Det ska vara något unikt :D

Postat av: Miss Jenny

sv: ja det håller jag helt med dig om. men inget uttjatat heller.

2010-06-20 @ 20:21:56
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: LO

Vad gjorde du i malmö??:)

2010-06-20 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback