Frajdäj

Hej

Händer inte så mycket spännande här, därav den fattiga uppdateringen. Just nu är det jobb och bostadssökande som gäller. Tror att jag kommer hinna få en studentlägenhet innan skolan börjar men det sämsta är att de är sjukt dyra. 4500-4600 kr i hyra ligger de på. De verkar väldigt fina med eget kök osv men ändå..? En bra början om inte annat är det i alla fall.

Idag är jag ledig men jobbar i helgen. Segt, men sen är det bara två veckor kvar. In fact, om två veckor exakt går jag min sista dag. Woho.

Jag ska försöka få någon ordning i mitt rum idag. Dags att dammsuga och byta lakan. Damma skulle också behövas lite här och var. Har sagt att jag ska göra det i ett par veckor.. får se om det kommer hända idag. Kanske, kanske inte ^^ jag är hopplös.

Kommentarer
Postat av: carroe

Haha låter precis som mig. Har också planerat att städa i flera veckor, men det har inte blivit något av :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback