1 dag kvar

Missade "2 dagar kvar" men lite för sent för det nu ^^. Har just stått och bakat chokladrutor som jag ska bjuda arbetskollegorna på min sista dag. Jag ska cykla extra försiktigt imorgon eftersom risken att jag ramlar eller tappar bakverken är mycket stor. Fredagen den 13:de får ej underskattas. Har dock aldrig råkat ut för något dåligt den dagen. En gång hittade jag 50 kr på stan vilket ju var positivt så det kanske är någon form av turdag istället. Får se imorgon.

Igår köpte jag ett bord och fyra stolar på jysk. Som sagt ska jag ta kort så fort det står på plats.

EN DAG KVAR!!!

Kommentarer
Postat av: Lo

Skönt att du snart är klar!:)

SV: jag hade verkligen behövt dig nu!<3

2010-08-12 @ 21:17:17
Postat av: Jenny

sv: roligt! ne tyvärr så ska jag inte det :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback