Valborg i Uppsala

Wohoo. Äntligen har jag fattat varför folk firar valborg. Det gör man om man firar det i Uppsala!! Tro mig. Vi började dagen med att gå och kolla på å-racet men såg inte så mycket eftersom att det var så mycket folk. Vi var i ekonomikumparken och grillade och hängde med galna folk typ :P Sedan östgöta nation för champagnegalopp. JÄVLAR vad kul det var. En flaska "champagne" kostade 100 kr och alla sprutade det på varandra. Var dyngsur efter tio minuter. Så himla kul!! Liveband och massa folk. Nu har vi tagit en kort paus hemma hos Hong innan vi drar vidare till Flogsta. Där blir det typ grill och grejer! Ser fram emot det :) Nej, nu ska jag sminka mig och fixa håret! Ha en trevlig kväll!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback