Polisen

Jag hade skrivit ett blogginlägg igår men det försvann mysteriskt. Så kan det gå. Jag förklarade med en fin berättelse hur jag hade kommit vidare i uttagningen till polishögskolan. Orkar inte skriva om det eftersom det inte är så mycket att berätta egentligen. Klarade svenskprovet och ska dit för ett samtal på torsdag nästa vecka.

Eftersom det finns en chans att jag kommer vidare till fystesterna kör jag på för fullt med träningen nu. Kom just hem från en runda i skogen med mamma på 6,5 km. Det tog oss drygt 40 minuter. Kul fredagskväll va? ;) Hah, nämen känns bra nu efteråt.

Imorgon blir det eventuellt fest i Flogsta med många biomedicinare. Har dock inte bestämt mig helt om jag ska åka. Är trots allt ganska lång resväg.

Kommentarer
Postat av: Loo

Bra jobbat! Grattis=)

2010-04-21 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback