Let´s go

Bestämde mig för att ta en hemmapluggdag och hoppa över den 1,5h långa föreläsningen. Kanske är förståligt att man inte orkar sitta där 3,5h på bussen för att vara i skolan 2h. Åker imorgon iaf även om det är lika kort dag. Kan inte missa för mycket av den otroligt roliga delen av kursen, biofysikalisk kemi *hoppar upp och ned*.

Nu har jag bundit mig till träning på F&S i - håll i er - 6 månader. Det kostade 700 kr vilket är ett överkomligt pris tycker jag. Nu gäller det bara att få rutin och verkligen gå på träningarna. Har som mål att gå minst 2 gånger i veckan. Just nu skulle jag kunna gå varje dag för att jag vill så jävla mycket (och för att det är sååå kul) men kanske inte bra att köra ut sig i början.

Nu dusch.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback