Idol 2009

Har sett Idol ikväll och känner mig riktigt irriterad på en massa saker i programmet. Problem ett som ALLTID är ett störmoment är såklart den ständiga "pausen" i form av samma jävla reklamer som snurrar om och om. Är det bara jag eller har reklamerna blivit fler? Till själva programmet: Jag tycker inte att man hörde idolernas röster, det viktigaste, det som tävlingen handlar om. Det var alldeles för mycket duakör (heter det så?) i bakgrunden och istället för att se idolerna uppträda täcktes de av massa dansare som klängde och tog upp hela scen. Det värsta av allt var ändå slutet där man var tvungen att lyssna på de två som publiken har röstat fram som sämst en gång till!!?? Hur fan tänkte de då? JAA, VI LÅTER PUBLIKEN GENOMLIDA DE TVÅ SÄMSTA EN GÅNG TILL, DET MÅSTE GE HÖGRE TITTARSIFFROR! Nej tack. Nej.

Ändå sittar jag där och tittar och ni kan ge er fan på att jag kommer sitta där nästa fredag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback