BLÄÄÄÄ

Finns inget ni kommer finna intressant att skriva. Här kommer det som finns:

Jag slipper redovisa CMC labben men det finns 1/4 risk att jag måste redovisa fryspunktsnedsättningslabben. Hoppas min grupp slipper men är ändå glad att det inte blev CMC.

Imorgon ska jag ta heppespruta 2. ÅH VAD ONT DET KOMMER GÖRA :P

CMC-lab ska rättas och lämnas in igen. BLÄÄÄÄ

Jag ska måla naglarna roooosa ikväll :D girly girly

Jag har varit och svettats i grupp idag. COOOSY. Sen badade jag för varmt så mitt huvud blev konstigt. Kanske alla kemikunskaper flög in och det var därför det kändes så konstigt!! Man kan väl få hoppas..?

Har inte testat om jag kan mer kemi för jag har inte öppnat böckerna :P haha

Om en vecka och en dag är det tenta. OH MY FUCKING GOD.

Ja det var det jag kom på. Har inte tagit fram kameran än, haha. ELSA, SKICKA BILDER FRÅN I FREDAGS!!! (PUSS LÖV U)





  

Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag trodde du typ var nykter den kvällen; borde ha koll på att det inte togs några värda kort... men du ska få!

2009-10-21 @ 21:13:07
Postat av: Ida

Trodde du värdesatte alla kort? Men om jag förstår dig rätt har du äntligen tagit ditt förnuft till fåga och börjat radera!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback