Sprutor hit och dit

Är inte alls taggad på Uppsala imorgon. Det känns så ovärt att åka fram och tillbaka för två-tre timmar.. hade inte tänkt ta upp denna klagan igen men det är svårt eftersom jag lever med det varje dag. Det som får mig att åka överhuvudtaget är svinissprutan. Den ska tas imorgon på BMC, vilket är skönt. Slipper åka till Akkis som vi gjort för Heppesprutan. Kan också ta den direkt efter seminariet så blir inga väntetider där (om nu inte hela BMC ska ta skrutan imorgon runt kl 10-11). Nu är det bästa att jag går och lägger mig så att jag får några timmars sömn iaf.


Haha, ritade denna bild för nått år sen. Ungefär såhär långt sträcker sig min konstnärliga talang.


Imorgon ska jag försöka komma ihåg att visa en sak jag har köpt idag :) 

 


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag har blivigt värsta shoppingsugen. Handlade lite kläder. Nu vill jag ha mer. Ska kanske passa på en dag som denna. Idag. Du är ju en konstnär. Sprutan rockar. Den du har ritat alltså. Den visar all viktig information. Kanske är det en sektionsritning. Ska du kanske extraknäcka som arkitekt i framtiden? Svinis kan va tönt. Men det är klart du får vaccinera dig. Jag ska inte säga något. Sen är det väll jag som blir sjuk och går och smittar ner alla… som inte tagit sprutan. Jag fick sprutan av Ivar förra veckan. Gapskratt.

2009-11-05 @ 10:48:10
Postat av: Ida

varför ska du inte vaccinera dig? Jag har gått runt och klagat på alla idioter som inte ska göra det.. har egentligen inga direkta fakta. Alla har valt en sida - jag valde för.



Extraknäcka som arkitekt blir nog svårt. Men jag kan ju leka din assistent om du skulle behöva någon i framtiden. Fast jag är dyr. Så du vet.

Postat av: Ida

PS. SHOPPING <3

2009-11-05 @ 20:21:33
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback