Long time no see.

Nu är tentan skriven (för lääänge sen känns det som). Kan inte uttala mig om hur det kommer gå. Förskte räkna poäng och då låg jag precis på gränsen till godkänt så man hoppas väl. Efter tentan köpte vi med oss mat och förfestade hos Elsa W. Drog senare ut till Stocken där det såg ut att vara längre kö än det var. Eller så gick den bara fort. Dansa, dansa, dansa på högtalare :) När jag skulle hem körde bussen bara till Enköping men jag fick åka med busschaffisen (i bil) till Västerås eftersom han bodde där.

I lördags var det halloweenfest hemma hos fadder-Frida. Det var jättekul! Massa folk i olika utklädnader. Själv var jag utklädd till läkare. En något opålitlig läkare... 


Kommentarer
Postat av: Elsa

den där bilden är bara läskig. ok. jag blir rädd. sluta. eller nej, sluta inte. med vad har jag ingen aning.

2009-11-03 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback