RESPECT

 Chefen här. Ja, jag är faktiskt chef den här veckan och det är rätt awesome. Jag bestämmer över frukterna. Min vilja är deras lag. Haha! Nog är det mycket att göra och inte har jag lyckats sluta kl 16 men att känna att jag har kontroll och att det faktiskt är jag som ser till att allt går runt gör allt jobb mödan värd. Imorgon ska jag börja med ett litet projekt. Jag ska sätta upp "bord" i en mittgång där alla ekologiska frukter och grönsaker ska placeras. Hela centret ska tydligen ha fokus på ekologiska varor denna helg, därav mitt projekt. Det värsta är att jag har så lite tid. Det får bli till att jobba över igen.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Elsa

DU ÄR MIN HJÄLTE!! Har alltid varit kommer alltid att va.

2009-03-04 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback