Min (lite hektiska) vecka

Ursäkta att jag inte har uppdaterat min blogg på senare tid. Det är nämligen såhär att jag har haft lätt ångest över alla obokade resor som jag hade framför mig. Nu är allt fixat och såhär ser min närmsta vecka ut:

Tisdag 2/6 - Buss 11.00 till Stockholm. Intervju på KI klockan 13.00 och 13.30. Sover hos Elsa.
Onsdag 3/6 - Vi tar en tidig flygbuss till Skavsta flygplats. Kl 7.30 går vårt plan till Barcelona.


HÄR SKA VI ROA OSS :)


Söndag 7/6 - Vi åker hem. Flyget går 19.55. Hoppas att jag kan sova hos Elsa annars vet jag inte hur jag ska göra.
Måndag 8/6 - Nu bär det av igen. Mitt flyg till Skellefteå går 8.45
Onsdag 10/6 - Hemresa 10,15. Flygbuss från Arlanda kl 13.35.

Ser fram emot varenda sekund (efter intervjuerna då).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback