McD´s Maräng Swiss :D

Igår låg jag typ hemma hela dagen och gjorde inget. Så jävla segt. Började fundera på vad jag ska göra i sommar egentligen. Har ju inget jobb. Wivi (min närmsta chef i Norge) ringde och ville ha datum då jag började och slutade jobba där. Vi hann prata lite och fick höra att om jag vill ha jobb någon gång så är det bara att hojta till. Om jag hade haft lättillgängligt boende för en månad hade jag kanske kunnat åkt dit men jag orkar inte hålla på och fixa boende för typ en månad.
   Körde syrran till Simon och åkte till Elsa för att hämta min resväska. Vi pratade och kom på en massa bra ideer för sommaren, haha. Ni får väl höra ideerna sen när de ska bli av. Vi tänkte sen att vi skulle ut och röja i Västerås nästa lördag men kom fram till att vi inte orkade vänta en vecka.
   Jag åkte hem och senare kom Elsa hit. Vi skulle baka chokladbollar men det blev mer av en chokladbollstårta med likör istället för kaffe, hehe. Till det blev det vin, Erik Vilde och sen Singstar. När klockan blev halv tolv tog vi cykeln ner till stan. Hamnade på Å där jag träffade min gamla gympalärare från Fryx bland annat, hah. Det blev en okej natt.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback