fredag i Västerås city

Hello
Igår var Elsa, Vivi, Cornelia och Johan här på tårta och melon :) Ett litet tidigt födelsedagsfika var det. Jag fick fina blommor av Vivi och av Elsa fick jag Mamma Mu och Kråkans målarbok och kritor :D Tack flickor <3 Elsa hade gömt in en bild i målarboken som föreställde mig på ett lejon, tihi söt! Vi hade trevlans och sen gick vi ned till "Cityfestivalen". Såg Måns och Melody club på avstånd och kikade på Juliete och lite på Moberg. Sen gick vi runt och kollade vad Västerås festival hade att erbjuda (inte så mycket faktiskt, hehe). När det bara var jag och Elsa kvar köpte vi langos som ingen av oss förut ätit. Var väl okej. Inte så att jag längtar efter en till men äcklig var den inte. Vi satte oss på en bänk på Sigmatorget och tittade på tjejer i för höga klackar och fulla människor. En kille blev tagen av polisen när han stod och pissade i ett öppet tält mitt emot oss. Han fick böta :P mwahaha. Det var kallt men vi satt där ganska länge ändå. Cykla cykla cykla hem. Se på film (fröken Sverige), SOVA.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback