Home again

Okej, jag är hemma men har undvikit bloggen ett tag.. Ganska bra tillfälle när jag ändå varit "borta i tre veckor". Det var ju ändå bara några stycken som visste att jag kommit hem. Vi kom hem för en vecka sedan. Det blev drygt en veckas cykling i regn. Vi cyklade totalt 40 mil vilket jag i alla fall var mycket nöjd med.

Om 23 dagar ska jag till Sthlm för att träffa stora delar av truckflategånget. ÄNTLIGEN! Den 10-13 ska vi hänga hos Stini och den 13 åker vi till Malta :D Jag var hos Stini i Sthlm i onsdags-torsdags! Vi citronsolblekte vårt hår (mehe) och såg fyra filmer. Hon tog ett par kort som jag får tigga!

Nej nu ska jag fillura här hemma med diverse saker men vi lär väl höras nu när ni vet att jag har tagit mig hem. Ingen ro och ingen vila :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback