Vektstang

Nu har jag varit på två träningspass på friskis och svettis. Det igår var en ganska stor besvikelse (medeljympa). Kvaliteten på tränare och utformningen av passet var helt klart sämre än hemma i Västerås. Tränaren var tafflig med övningsbyten och hon var inte särskilt peppande. Idag hade jag knappt märkbar träningsvärk. Efter första passet brukar jag inte kunna röra på mig utan att det värker i hela kroppen. Den effekten ville jag ha. Idag var vi på ett pass som kallades vektstang. Det var träning med vikter och step up bräda. Tränaren var väldigt bra och passet kändes mer genomtänkt. Imorgon blir det träningsvärk. Känns väldigt bra. Nästa pass blir på måndag då vi ska prova spinning.

Imorgon blir det bio (Madagaskar 2).
På lördag blir det simma och kanske fest?

Idag har jag shoppat. Jag är inne i en shopping period men nu känner jag mig rätt nöjd. Nu har jag kläder så det räcker. Handlade på Moods of Norway. Har hört att de är kända i Hollywood så var bara tvungen att ha något därifrån. Norge är inte känt för mycket. Jaja, men där har de väldigt mycket färgglada och häftiga kläder. Ska lägga upp bilder (när jag känner att jag har tid och lust) på det jag köpte. Halva priset på allt. SÅKLART!

Nu ska jag lägga mig och läsa. Läser en jättesöt bok som jag fick i julklapp. Den heter "Marley och jag" och handlar om ett par som skaffar "världens värsta hund". Tydligen en "internationell bestseller" av John Grogan. Den är lite småmysig sådär. Något lättsamt att läsa. Det gillas.

Sussa sött  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback