Vardag igen..

Måndag. Tar lite emot att åka till jobbet såhär första dagen men det blir säkert helt okej. Det värsta är att jag glömde min lunch hemma :( Får välan köpa något.
   Måste berätta om Dannes och Alexis resa till Bergen. De skulle ta tåg från Västerås till Hallsberg och byta till ett tåg som gick till Oslo och sedan byta tåg till Bergen. De somnade på första tåget och hamnade i Göteborg. Ha! De hade ingen chans att hinna till Tåget i Oslo så de avbokade och bestämde sig för att hyra en bil. Båda var helt sjuka och bara Danne har körkort. Det blev en 14 timmars bilresa på halvtaskigt väglag. Usch, är glad att jag inte var med faktiskt.
   Det blev mest slöa igår för oss alla. Satt på sängarna och snackade och läste frågor. Fick ett frågespel "Hur fan visste du det?" av Anton i julklapp.
   Nej, nu hinner jag inte skriva mer.
Puss <3   

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hoppas det gått bra på jobbet och att allt är toppen för övrigt. Nu är jag också hemma men skolan börjar inte förrän på onsdag.

Saknar dig redan!!

2009-01-05 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback