MEN, HUR, VARFÖR?

Yo
Läget? Här är det helt okej. Har jobbat två dagar nu. Det har varit bra MEN hur ska fortsättningen bli? Det är nämligen så att ordinarie bakerikvinnan som varit sjukskriven är tillbaka. Igår pratade Wivi med mig och de behöver folk i andra delar av butiken. *SVÄLG* Detta innebär att jag måste läras upp i (håll i er) antingen köttdisken eller kassan. Tror att kassan låter lite mer lockande.. köttdisken är som en djungel av konstiga ostar, fiskar och köttbitar. Vi skulle prata vidare om det imorgon. Så jag lämnar det tills vidare.
   I vårt lilla hus är det saker överallt än. En tv har vi fått upp. Inte mycket mer är gjort. Jag vet inte om det kommer funka att sova i stora rummet. För det första så kan jag inte sova när det är folk uppe i samma rum. Det är kanske förståligt? Det värsta är att jag vill gå och lägga mig först. I alla fall som det verkar just nu. Så jag tänker ställa krav. Det får mina roomies acceptera. För det andra är det ganska jobbigt att inte ha ett litet rum att stänga in sig på om man behöver vara för sig sälv. Nu får toaletten duga. Jaja, well well, vi får se hur det blir.
   Nu ska jag kolla upp friskis och svettis och sen ska jag köpa en väckerklocka och kniv till jobbet (Eirik slarvade bort min). Ha det fint, Kram


     


Kommentarer
Postat av: Marie

Heja Ida, kassan kanske är att föredra, du får vara glad om du har jobb. Jag har prövat friskisbandet igår, det fungerade bra fick lite träningsvärk i vristerna. Kram mamma.

2009-01-07 @ 19:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback