Resa

Nu är jag framme. Höll på att ta fel buss, var tvungen att byta buss och tappade bort min tågbiljett men i övrigt gick resan bra. Ha! Fast tågbiljetten var egentligen inte en biljett utan det var ett papper med referensnummer som jag ändå inte behövde. Tågresan började lite segt. Sov oroligt men sedan slumrade jag till och vaknade när klockan bivit 06,30. 06,57 rullade tåget in på stationen. Tog 11 upp till Ole och la mig och sov. Vaknade av en mycket hög alarmsignal på min telefon och kände hur jävla kallt det var. Tog en varm dusch, åt min apelsin och traskade senare ner mot stan. Nu sitter jag på biblioteket. Ska skicka sms till killarna för att höra var de är. Sådär, gjort! heh, nu blir det lite handling.
   Vi ska ju skaffa internet (lät det som innan jul i alla fall) men det kommer nog ta ett par veckor. Tills dess blir det inte jättemycket uppdatering men ska försöka släpa med mig datorn lite då och då.


På måndag blir det jobb igen.



     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback