Lasagne och streptokocker

Min lediga fredag blir ganska inte ledig. Blev frågad om jag ville jobba i bageriet. Tvekade ett par minuter men tackade ja tillslut. Det är ju ändå 900kr. Dessutom får jag ju aldrig vara i bageriet längre och det kan ju vara lite kul för omväxlings skull. Det värsta är att det luktar så otroligt gott där inne. Men jag kämpar på med mitt smalare 2009. Får inte falla för frestelserna.. SKA INTE!

Jag tänkte ta kort på några av kläderna jag köpte igår! Lägger upp senare. 

På lördag ska jag eventuellt försöka mig på mors underbara lasagne. Hoppas det blir lyckat :) Måste bara få receptet. Nu ringde precis mamsen. Har ju ont i halsen så blev uppmanad att lysa i halsen för att se om det är streptokocker men är faktiskt inte säker efter att jag nu gjort ett försök. Det är inga uppenbara vita prickar men om man kollar länge och stirrar sig blind kan man kanske se vita prickar på den bakre grejen på sidan. Är kanske bara virus trots allt. 

Höres senare ikväll.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback