Håkan

Min blogg ligger här å långsamt ruttnar bort i brist på uppdatering. Tråkigt men sant.

Helgen blev lyckad. Bio på fredagen. Madagaskar 2 var helt okej :) sådär skönt lättsam. På lördagen blev det förfest hos Per. Eller tjaa.. förfest och förfest. Det var jag, Per, Per, Anton och Kenny. Vi drog ut på musiken senare.


Fler festbilder finns.

På torsdag ska jag på Håkan Hellström konsert. Såg en annons där biljetter såldes lite billigare så ska köpa biljetter imorgon. Det blir ASgöy :D Såg ju honom på min 16 årsdag i Västerås. Btw, vann inte han bästa live act eller nått sånt på rockbjörnen? Ska bli riktigt kul i alla fall. 

Ikväll blev det spinning. Svettigt var det. Kändes som att mina lår växte ett par cm i diameter men hoppas jag bara inbillade mig :P

Skriver mer imorgon, dags att sova.


Lailonn


dagens trosbild.

Kommentarer
Postat av: Amanda

fett snygg syster jag har!

snygga trosor förresten.

2009-01-28 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback