Syk stackare

Jag är sjuk :( har ont i öronen och halsen. Hostar och är täppt i näsan.
   Såg nyss "The Shining" och nu ligger jag bara här i min säng och hostar.


Det här är min säng. Visst ser det ganska mysigt ut?


Har shoppat på Accessorize idag. det blev fyra par trosor och en söt mössa. Det var halva priset på massor av varor. Älska salg. Funderar också på att köpa en pyjamas. Typ linne och byxor eller något sånt. Finns väldigt mycket på rea på H&M så det blir kanske någon. Frågade om de tog svenska presentkort på H&M (fick 600kr i julklapp) och det verkar de göra! woho! Tur att jag tog med dem i alla fall.

Love Idi


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Ida, tråkigt att du fortfarande är sjuk men du får sköta om dig så du snart tillfrisknar. Det ser ju mysigt ut i din lilla hörna. Jag förstår inte hur det blev med kommentarerna på föregående text, men när jag tittade så fanns det inte med någon så därför skrev jag en till och en till...

Kram mamma.

2009-01-14 @ 18:47:54
Postat av: Elsa

Hej Solen min! Inte får du vara sjuk. Nej. Hoppas du blir frisk, helt och hållet, fort som bara den. Det är så mörkt när solen inte skiner! ...fastän du är så långt borta. Saknar dig enormt som alltid, men jag klarar mig. Jag lovar.

Puss kära du



Hoppas du får jobbet med!!

2009-01-14 @ 19:52:20
Postat av: Robin

Tjena, någon har inte varit inne på msn år 2009 typ!! hehe,, ser riktigt mysigt ut hos dej ju hoppas du har det bra! /Robin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback