Meny Bergen

Igår sökte jag nytt jobb. Eller nytt och nytt, det var på Meny i Bergen storsenter (inne i stan). De sökte någon i bakeriet på heltid. Jag gick in och pratade med butikschefen och skickade sedan in mitt CV. Hoppas jag får det. Vore skönt att slippa åka hela vägen till Åsane varje dag. Dessutom jobbar jag inte längre 100% där ute. Inte denna vecka i alla fall. Är ledig tisdag, onsdag, fredag och söndag. Om jag inte får jobbet i bakeriet ska jag gå upplärning i köttdisken. Då kommer jag få jobba 100% antagligen men scary med köttdisk.
   Vi har börjat få lite ordning här hemma nu. Just nu håller stolarna på att montera sig och senare kanske bordet också gör det.
   Idag är det min middagsdag. Vad ska jag hitta på? Har ni några goda recept som jag kan använda mig av i framtiden tar jag tacksamt emot dem. Eller bara förslag på vad man kan äta om ni inte orkar skriva hela recept. Igår åt vi brockoli och blomkålssoppa. Den var väldigt god! Det var visserligen färdigpåse som man bara blandade ihop men det är väl bra det.
   Så fort jag blir frisk ska jag börja träna. Så himla jobbigt att vara sjuk :( Vi ska testa friskis och svettis. De har inte så många pass att välja på här men lite finns det. Får se om det är lika bra här som hemma.
   Idag ska här testas massor av Alexis kläder. Vi gick igenom en liten del av allt hon har igår och det fanns massa fint! Kul att ha någon att låna av :D heh! och vi ska inte tala om alla Cosmo-tidningar jag nu mer läser. Jag håller mig uppdaterad inom faschion and sex.
YEEEY VI HAR INTERNET! (kunde inte låta bli)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Idis, du vet väl vad jag brukar laga för mat och är det något du vill ha recept på får du det.I helgen åt vi lax i ugn och hemgjord potatismos, det var gott.

Håller tummarna för det andra jobbet du söker.

Kramar från mamset.

2009-01-13 @ 22:18:36
Postat av: Marie

Hej Idis, du vet vad jag brukar laga för mat och är det något du vill ha recept på så går det förstås bra. I helgen åt vi lax i ugn och hemgjord potatismos, det var gott. Håller tummarna för det andra jobbet som du sökt.

Kramar från mamset.

2009-01-13 @ 22:22:37
Postat av: Marie

Hej Idis, du vet vad jag brukar laga för mat och är det något du vill ha recept på så går det förstås bra. I helgen åt vi lax i ugn och hemgjord potatismos, det var gott. Håller tummarna för det andra jobbet som du sökt.

Kramar från mamset.

2009-01-13 @ 22:24:59
Postat av: Ida

tihi, mamset <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback