Info

Hellu.
Idag har jag shoppat. Rearearea! En converseväska, en Naomi Campbell parfym och ett par blåa tights.

Såg Erik för första gången i år. Han var söt. Typiskt.

Nu har jag två små sötnosar som antagligen kommer och hälsar på mig i vår. Längtar så mycket! Men mamms å papps skulle inte ni komma och hälsa på?

Imorgon är jag ledig och då ska jag äntligen på första träningspasset på typ ett halvår. Helt sjukt vad länge sedan det är jag regelbundet tränade. Nu är det dags.

Matdag imorgon igen. Vet inte vad jag ska hitta på. Tänkte få inspiration i affären om jag inte kommer på något innan.

Ska nog ta en dusch nu och läsa lite.

Pysse

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hej!!

Alla tar visst tag i tränandet. Jag tror jag börjar känna pressen... säger jag med munnen proppad av godis.

2009-01-21 @ 00:53:22
Postat av: Mamma

Hej Ida, hur gick det med träningen och vad gjorde du för mat? Kram.

2009-01-22 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback