Simning

Har precis kommit hem efter simningen på sentralbadet. För det första måste jag klaga (som vanligt) på de otroliga priserna. 58 kr för att komma in. Då förväntar man sig typ ett äventyrsbad med en enorm simbassäng för motionssim. Hela badet var en bassäng 25x15meter (ca) och en barnbassäng. "Mosjon rolig" som de kallar det var en sån där pytteliten ränna där vi var 5-6 pers som simmade. Man kände sig ganska ihopklämd. Hur som helst var det väldigt skönt att simma och bada. Jag fixade även mitt simintyg. Får väl erkänna att dockanhistorian inte var det enklaste trots allt. Var inte igår man fick lära sig hur man skulle simma med dockan och hur man skulle hålla. Jag klarade det ju men får nog träna mer på det innan testerna (om man nu får gå på dem överhuvudtaget). 

Ska iväg på medelpasset idag. Blir mycket träning jag vet, men jag har verkligen lust att gå. Känner inget i kroppen från passet igår. Tror inte att jag fick ut rörelserna ordentligt eftersom de var för tunga.
 
Håkan i lurarna...
   


Dagens trosbild

Kommentarer
Postat av: Elsa

Men varför inte visa trosorna på? ...kommentaren kanske borde komma från någon annan än mig men jag var bara tvungen. Dum som jag är

Puss puss!!

2009-01-28 @ 20:58:14
Postat av: Ida

tjaa.. jag kände nog att det blev att visa lite för mycket. Du får se dem på vid senare tillfälle ;) Pussi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback