Tim Burton

Godkväll.
Inga mardrömmar. Sov som en stock utan drömmar över huvud taget. Det där med drömmar går i perioder för mig. Helt plötsligt drömmer jag varje natt under kanske en veckas tid. Det var nog ett par månader sedan jag var inne i en sån period. Jag gillar det. Så spännande att få svepas med i en fantasivärld som för stunden känns så verklig.
   Idag har vi ÄNTLIGEN tagit tjuren vid hornen och gjort årets första storstädning. Det gick snabbt eftersom vi alla hjälptes åt. Snabbt och ganska smärtfritt.
   Nyss såg jag Edward scissorhands. Den är så fin och Johnny Depp är så söt i rollen som Edward. Nu kollas det upp efter fler typiska Tim Burton filmer. Vi har (förutom Edward scissorhands) sett Nightmare before christmas och Corpse bride. Alla tre är väldigt bra så nu ska här hittas fler. Go Tim Burton!  




Nu ska vi se en skräckfilm vid namn Dead scilence. Jag har sett den förrut så vet att den är helt okej.
Nu återgår jag till min kopp te, Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback