Någon som förstår?

Kunde inte somna igår kväll och när jag vaknade i morse runt halv åtta kunde jag inte somna om. Då började jag lyssna på Håkan för att uppdatera. Har inte lyssnat så mycket på honom nyligen.. ärligt så är hela "för sent för Edelweiss" albumet nytt för mig. Nu har jag lyssnat om och om på låtarna hela dagen så de börjar låta bekanta. Men riktigt bra är de! Favoriterna är "för sent för Edelweiss", "Inte skyldig nån nåt" och "tro och tvivel". Nu är biljetter fixade också :)

Imorgon ska jag simma. Har skrivit ut en simintygsblankett från polisen. De menar SERIÖST att jag ska klara av att simma 150 meter bröstsim, 25 meter ryggsim UTAN armtag :O och dykandes från kanten hämta en docka på 1,5 meters djup och bogsera den 10 meter. Hur skall detta gå? Livet är en gåta.

 Jag har blivit så himla torr i ansiktet. Har smörjt in med handkräm vilket kanske inte var det bästa? men det är säkert bättre än inget.

Intensivjympa idag. Jag kämpar på för ett starkare jag.

Lailonn

 
Dagens trosbilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback