Fuffens

Nu har jag börjar fundera över mitt personliga brev till Polisen. Satt och brainstormade ner massa tankar som visserligen var sanna men som jag definitivt inte kan skicka in som personligt brev. Läste lite på internet och brevet verkar vara ganska avgörande om man får komma på tester eller inte. Det betyder alltså att jag måste få ihop något riktigt bra ganska snart.
   Frukten på Meny Arken i Åsane drog åt sig en förstaplats över alla Menybutiker i hela Norge (ca 100) denna vecka. De räknar in massa siffror och grejer (har inte riktig koll) men Wivi var stolt. Vi är ju bara "en och en halv" person i frukten som Wivi sa. Hon själv (en person), Jag och Eirik (som tillsammans är en halv) :P hah. Kul att det går bra för oss i alla fall. Vi hade hemligt fruktmöte förra lördagen där vi bestämde oss för att försöka gå om köttdisken i att sälja mest. Vi säljer ungefär bara för 10 000 kr mindre i veckan än dem och då är de 7 personer tror jag som är anställde där. Medan vi nu bara är en och en halv. Passa er för de tre musketörerna.
   Jag har börjar fundera över hur sjutton jag ska få hem alla mina saker. Jag har nu tre rullväskor och datorväskan. Jag får säkert ner allt i väskorna men hur får jag med mig tre drygt 20kg tunga väskor på tågen. Först ska de ner till tåget här i Bergen, sen ska jag byta i Oslo och sen byta en gång till i Hallsberg. Hur får man med sig tre rullväskor?

En stor kram tillägnas idag min kära far Pär som fyller år! Eller tekniskt sett fyllde han år igår. Klockan blev visst över tolv helt plötsligt. Men what ever. GRATTIS PAPPSEN MIN!   

Kommentarer
Postat av: Elsa

Polisbrevet blir säkert bra. Jag tror på dig! Och om väskorna.. kanske jag kan ta en om du har saker du känner att du kan vara utan ett tag. Jag finns alltid här om det behövs. Om det inte behövs också. Puss tjejen

2009-02-08 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback