Allt du har lärt mig har varit i ONÖDAN för nu åker jag heeeem!!! MWAHAHA

Nu är det dags för mig att lära mig ta fruktbeställningen. Wivi har semester vecka 10 och då är jag fruktansvarig. Lite scary är det men jag har ganska bra koll nu. Har mycket jobb denna vecka eftersom många är sjuka. Det är bra det. Vet inte när jag ska berätta för Wivi om min hemresa. Ju längre jag väntar desto kortare tid har hon på sig att hitta en ny "fruktlärling" men det tar emot att berätta eftersom hon gillar mig. Som hon sa idag: "Åh Ida, vad skulle jag göra utan dig?". Det får mig inte direkt att vilja ta fram kniven och hugga till med ett: "mwahaha, jag ska snart åka hem!!". När det är en månad kvar tills jag åker kanske det är dags att berätta. Innan dess får det hållas hemligt.
   Nu har det kommit ganska mycket snö. I alla fall mycket för att vara Bergen. Jag gillar det inte. Man blir bara blöt om fötterna och bussarna blir försenade. Smält snö, smält!
   Har varit och spinnat idag. Det är så otroligt jobbigt. Tror att benen ska ge upp vilken sekund som helst men tydligen klarar de mer än man tror. När vi skulle strecha fick jag världens sendrag i foten. Fick lov att ställa mig upp och ANDAS. Folk måste undrat vad jag strechade där jag stod lutad mot styret bara ståendes. De kan få undra.
   Jag har kommit på vad jag saknar volleybollen. Jag måste få utlopp för mina leka-med-bollar behov. Undrar om det är något kvar av laget? Jag vill i alla fall spela.
   Jag är så trött trött trött. Ska ta en dusch och gå och lägga mig.

11 dagar kvar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ida, vad menar du med 11 dagar??

Kram mamma.

2009-02-09 @ 21:31:40
Postat av: Elsa

Jag tror jag vet!! Imorgon är det bara 10 kvar.

2009-02-09 @ 23:11:25
Postat av: Ida

Elsa vet hon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback