I hjärta Sverige

Just ätit currysoppa med ris. Det var sjukt gott. Jobbat och spinnat idag. Är TRÖTT. På jobbet gäspade jag hur många gånger som helst. Oooops! Nu är det bara 5 jobbveckor kvar :S kommer bli trökigt att lämna. 
   Här bara regnar det. Snön blev slask och är snart borta hoppas jag!
   Idag kände jag för att reta upp norrmännen på träningen så jag tog på mig min I ♥ Sverige tröja. Vet inte om någon ens la märke till den. Tråkiga norrmän. De la väl bara märke till mina enorma svettfläckar under armarna. pyttsan (tihi).
   Har börjar kolla på Grey´s Anatomy. Har sett hela säsong 1 och drygt halva säsong 2. Har vissterligen sett många av avsnitten men de är så bra. Man blir fett taggad på att bli läkare när man ser i alla fall. 
   Nu ska jag duscha och lägga mig tidigt.
   Snart är det FREDAG :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback