Nyårslöfte

Jag gav inget löfte direkt under nyårsnatten men allteftersom det nya året började insåg jag vad mitt löfte blev. Det värsta är att jag nu har hållt det i en och en halv månad men börjar fundera på vad jag egentligen håller på med. Jag älskar ju choklad. Nu har jag inte rört något som innehåller kakao eller ens något som ser ut och smakar som choklad under år 2009. Det har totalt gått bort och det har inte varit något tal om saken. Nu har jag kommit så långt att jag inte klarar av att bryta det. Har inget diekt sug efter choklad men det är väldigt gott. Nu kommer jag antagligen inte äta choklad på hela året.. Det känns lite sådär :P Tänk alla njutningstillfällen jag missar.. alla endorfiner.. Jag får se det positivt. Kanske mindre finnar och eeh... endorfiner kan jag få utav att träna. Haha.

Hur har det gått för dig och ditt nyårslöfte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback