314 och inte ett öre mer

Jag har köpt hemresa! Denna gång åker jag hem för att stanna. Resan från Bergen till Västerås gick på totalt 314 kr. SJUKT billigt. Så den 25 mars sätter jag min fot på svensk mark igen. Är mycket jag kommer sakna från Bergen. Jobbet, naturen och inte minst alla människor jag lärt känna. Jag kommer säkert åka tillbaka någon gång i framtiden. Det tror jag, men just nu känns det skönt att snart få åka hem. Vi har lite spänt här hemma kan man väl säga. Vill inte gå in för mycket på vad det handlar om men stämningen är inte riktigt bra mellan oss boende. Dels därav jag har bestämt mig för att åka hem redan i slutet på mars istället för maj, men också för att jag ändå skulle åka hem för att skriva högskoleprovet och det blir lite krångligt att åka tillbaka efter det. 
   Idag skadade jag mig. Stod och skar av plasten på bockoli och så skar jag mig i handen med min nya sylvassa kniv. Yey. Fick hjälp att lägga om det av en kollega i köttdisken. Blödde ganska mycket men slutade ändå ganska snabbt. ARBETSSKADA. Heh.
   Nu ska jag laga lite MAT. Thaisoppa med nudlar. Mumma!
See ya

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sjukt billigt, men det ska det vara.



Solen sken så starkt härom morgonen. Strålarna nådde in till varje liten vrå. Från ett sådant långt avstånd. Det tar bara åtta minuter.



Vissa stämningar i vardagen vill man helst vara utan, men du ska se att det blir en solig morgon imorgon med.



Älskar dig!!

2009-02-04 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback