Vårt fantastiskt vackra avlånga land...

Jag tycker att snön borde få finnas när man sitter inne eller ska gå ut och väljer att man vill att den ska finnas vid just det tillfället. Annars kan den vara. Imorse var jag riktigt jävla förbannad på snön och detta pissland. Visserligen var klockan 5,30, jag var trött, frusen, vägarna hade bara delvis plogats och definitivt inte sandats. Såklart ligger jag helt plötsligt på marken med cykeln över mig och förbannar detta skitland. Om någon undrar vem som väckte er typ mitt i natten var det jag som svor. Med ett mindre (läs; tillräckligt stort) blåmärke på knäts/lårets insida? cyklade jag vidare i väntan på nästa vurpa som, tro det eller ej, aldrig kom. 

Hemresan var nog till och med värre. Jag bestämde mig för att inte cykla en enda gång till i år om det är minusgrader. Imorgon ska jag cykla igen DEFULASTEORDJAGKANKOMMAPÅSTÅRBAKOMDENNATEXT

ÅÅÅH, VILKEN JULSTÄMING DET BLEV NÄR SNÖN KOM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback