Vilket märke ska jag testa denna gång?


Tre mobiltelefoner har jag haft i mitt 20 åriga liv. Först en pålitlig Nokia 3310. Finns inte så mycket att säga om den. Inget krångel, inga problem. Sedan skaffade jag mig en supercool Samsung SGH E330 som man till och med kunde ta bilder med! (man kunde inte föra över bilderna till en dator men den var ju såå cool ändå). Min kära mor fick ta över den för drygt ett år sedan, hehehehe...



Jaha, sen kommer vi till min fina Sony Ericsson C902 som var mig trogen i drygt ett år (kunde du inte lämna mig efter knappt ett år? skulle få så mycket mer pengar på försökringen då..) Bra bilder, (i dagsljus då, annars inte fullt så bra bilder..) snygg design, lite krångel där i mitten av perioden men på slutet funkade du bättre än nånsin.

Vad ska jag skaffa mig för livskamrat denna gång?

Kommentarer
Postat av: Elsa

Min telefon har börjat glappa...

2009-08-28 @ 19:42:14
Postat av: Ida

Så Nokia är inte helt felfritt? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback