Jävla rubrikshelvete

Aaaaååh vad confusing livet blev. Nu ska jag lyckas hoppa in i en grupp av människor som redan har hunnit träffas i två dagar och redan börjat alltihop. Var det inte nog med dagen idag? Är det någon som vill jävlas med mig? Kunde hon inte ringt igår och sagt att det fanns en ledig plats i Uppsala? Då hade jag iaf sluppit kämpa för att vara översocial idag med folk jag aldrig kommer se igen. Folk som faktiskt var trevliga som jag kanske hade trivts bra ihop med. Dessutom lägger de i Uppsala två kurser i första terminen med enbart ren äcklig kemi. Min favorit som jag kommer få kämpa med som fan. Paralellt ska jag vara översocial och festa varje kväll. Buhuu. *Ida börjar bli trött eftersom hon var uppe kl 4,30 imorse*

Kanske känns livet inte lika hopplöst imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback